Obejrzyjcie poniższe filmy...
Posłuchajcie jak indyki rymują o swoich zaletach!
Spot tv 30’
O kampanii
Kampania „Podaj indyka” to projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane na 6 tygodni – od 20.08.2012r. do 30.09.2012r.
Głównym celem kampanii „Podaj indyka” jest spopularyzowanie mięsa indyczego (zwłaszcza udźca i fileta), przekazanie konsumentom, że jest to mięso smakowite i łatwe w przyrządzeniu, o najwyższych walorach dietetyczno – zdrowotnych. Dodatkowym zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumenta na to, jak ważną rolę odgrywa opakowanie, w którym mięso indycze jest kupowane – pakowanie w tackę w atmosferze ochronnej (MAP) gwarantuje, że mięso jest trwalsze i bardziej bezpieczne od tego dystrybuowanego luzem.
Wszystkie działania w ramach kampanii mają charakter programu edukacyjno-promocyjnego i są skierowane do kobiet - konsumentek, które odpowiadają za zakupy domowe, wybór i przyrządzanie domowych posiłków oraz dbają o to, aby to co podają swojej rodzinie było zawsze smaczne i zdrowe.
Program edukacyjno – promocyjny „Podaj indyka” obejmuje zróżnicowane działania takie jak: ogólnopolska kampania telewizyjna, kampania prasowa, działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.